czwartek, 8 sierpnia 2013

Witajcie

'at the beginning of ...'
Jestem Martyna i będę prowadziła tego bloga przez mam nadzieję długi czas :)
Bardzo lubię pisać różnego rodzaju opowiadania ale raczej nigdy nie pokazuje ich nikomu.
Niedawno zaczęłam czytać blogi typu: fanfiction i postanowiłam napisać takiego bloga.
Będzie w nim występował Harry Styles i pewna tajemnicza dziewczyna.
Prolog powinien niedługo się pojawić. Teraz czekam na odpowiedź jednej z szabloniarek z bloga widocznego na buttonie w sprawie zamówionego dla mnie szablonu.
Mam nadzieję, że spodoba wam się mój blog i naprawdę liczę na komentarze.
Kiedy komentarzy jest mało tak naprawdę nie wiem czy jest sens pisania bloga bo nie wiem ile osób go czyta.
Więc jeżeli czytasz PROSZĘ, skomentuj szczerze co o tym myślisz. :)
No, to by było na tyle tego gadania. Zapraszam na mojego bloga i proszę o komentarze.
                                                                                                      Martyna.

2 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać twojego bloga ;D
    Jakby co to ja MALIK<3 z stronki IMAGINY 1D
    Tak wgl..Chciałam Cię zaprosić na mojego bloga!
    http://abygail-holiday-time.blogspot.com/p/gowna-bohaterka.html
    Jest już 5 rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń